سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله

پیامی از سوی خدا به بنده های دل شکسته

میدانم هر از گاهی دلت تنگ میشود.
همان دل های بزرگی که جای من در آن است .
آنقدر تنگ میشود که حتی یادت میرود من آنجایم .
دلتنگی هایت رااز خودت بپرس و نگران هیچ چیز نباش

هنوز #من هستم
هنوز #خدایت همان خداست
هنوز #روحت از جنس من است
اما من نمیخواهم تو همان باشی

نگران شکستن دلت نباش!
میدان اما نه من هم دل به دلت بیدارم

شیشه برای این شیشه است چون قرار است بشکند و جنسش عوض نمیشود.

و #میدانی که من شکست ناپذیز هستم و تو #مرا _داری برای همیشه
چون هر وقت گریه میکنید دستان #مهربانم چشمانت را مینوازد

چون هر گاه تنها شدی
تازه مرا یافته ای

چون هرگاه بغضت نگذاشت صدای لرزان و استوارت را بشنوم

صدای خورد شدن دیوار خودم و تو را شنیده ام
درست است #مرا_فراموش_کردی ،

اما من حتی سر انگشتت را از یاد نبردم

#دلم_نمیخواهد_غمت_را_ببینم
#میخواهم_شاد_باشی

این را من میخواهم
تو هم میتوانی این را بخواهی

#خشنودی_مرا

من گفتم : ما خواب را مایه آرامش تو قرار دادیم
و من هر شب که میخوابی #روحت را نگاه میدارم تا تازه شود..

#نگران_نباش !

دستان مهربانم قلبت را میفشارد.
شب ها که خوابت نمیبرد فکر میکنی که تنهایی؟؟؟

اما نه من هم #دل_به_دلت بیدارم

و بشنوی
ندایی که تو را فرامیخواند به زیستن

پروردگارت با عشق
@mazhabi

پ.ن:خدایا...هزاربار گفتم...بازم میگم....عاشقتم مهربونترینم

 






تاریخ : جمعه 95/12/27 | 8:59 عصر | نویسنده : مصطفی | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.